Послуги на борту

Послуги на борту

Послуги на борту
Scroll Down

Існує ряд послуг, за допомогою яких можна зробити ваш переліт більш комфортним:

  1. ви можете замовити  додаткове місце поруч із вашим, щоб у вас було більше вільного простору. Вартість такої послуги, як правило, дорівнює вартості квитка.
  2. задовольнити свої гастрономічні уподобання можна, замовивши харчування на борту. Деякі авіакомпанії пропонують безкоштовний вибір страв (трансатлантичні рейси/економ преміум, бізнес та перший клас), інші – за додаткову оплату. Обрати тип харчування можна при бронюванні квитка, але не пізніше ніж за 48 годин до дати вильоту. У деяких перевізників вибір харчування обмежений, деякі ж, навпаки, готові запропонувати широкий вибір страв та десертів
  3.  якщо бажаєте розміститися біля вікна і споглядади за краєвидами з висоти польоту, радимо скористатись послугою вибору місця у салоні. Деякі перевізники пропонують цю послугу безкоштовно, інші – за додаткову оплату. Вартість місця у перших та аварійних рядах зазвичай вища. Для бізнес та першого класу ця послуга завжди безкоштовна. Для аварійних рядів існують обмеження: заборонено займати місця неповнолітнім, вагітним, літнім людям, та тим, хто не може розуміти англійською мовою вказівки персоналу та виконувати їх під час надзвичайних ситуацій.
  4. досить розповсюджена послуга – підвищення рівня комфорту до економ-преміум, бізнес та першого класу. Ви можете купити квиток в економ класі і, якщо передумаєте, доплатити різницю до більш високого класу.Існує кілька варіантів підвищення класу обслуговування:
    • платно, після покупки квитка, але до візиту в аеропорт (доплачується різниця вартості і в такому випадку пасажир отримує всі переваги квитка бізнес класу – лаунж зона, окрема стійка реєстрації і т.д.)
    • платно на гейті в аеропорту. Вартість буде нижче, ніж у першому варіанті, але лаунж і окремі стійки реєстрації вже не надаються
    • милями програм лояльності авіакомпаній (через додатки або контакт центр а / к). Для отримання послуги за рахунок миль звертатися необхідно заздалегідь.
  5. Ви можете також замовити додатковий багаж. Для цього треба звернутися до вашого тревел агента та вказати вагу та тип багажу (можна обрати опцію додаткової ручної поклажі чи зареєстрованого багажу).  На деяких авіакомпаніях існують знижки при замовленні послуги заздалегідь. Щодо негабаритного чи занадто важкого багажу авіакомпанію потрібно попереджати завчасно, тому що існують обмеження щодо кількості та розмірів.
  6. Плануючи подорож літаком ви можете взяти із собою свого домашнього улюбленця:
    • вага до 10 кг* – можете взяти тваринку у салон літака
    • більше 10 кг* – весь рейс тваринці доведеться провести у багажному відділенні.

    *авіакомпані мають різні обмеження щодо ваги, тому при купівлі квитка потрібно прочитати правила перевізника або проконсультуватись із вашим тревел менеджером.

    Деякі породи собак та котів заборонено перевозити авіатранспортом через їх фізіологічні особливості.

    Якщо ж ваша тваринка підходить по усім параметрам для подорожі (вага, фізіологічні особливості тощо), для оформлення запиту на її перевезення вам потрібно надати дані щодо породи, типу тварини, розмірів контейнеру та ваги тварини з контейнером. Ми рекомендуємо робити це завчасно, адже існують обмеження щодо кількості тварин на борту.

  7. Немає можливості полетіти із дитиною? Забронюйте послугу супроводження неповнолітніх пасажирів, які подорожують самостійно, щоб бути впевненими у їх безпеці під час перельоту. Деякі авіакомпанії пропонують цю послугу для пасажирів від 5 до 16 років. Послуга є платною і її необхідно замовляти завчасно, оскільки на рейсах є ліміт на кількість дітей на рейсі, яких не супроводжують.
Підпишіться на нашу розсилку

 

Loading
Avialiga

    Надіслати запит

    Напишіть, що вас цікавить!
    Оберіть тип зв'язку


    Дякуємо.